Tuesday, February 14, 2012

RPH 2012

Minggu 9 (27.2.2012-3.3.2012)
Hari : Isnin (27.2.2012)
Subjek : KHB (SPT)
Kelas : Tingkatan 3L dan Tingkatan 3M (2 masa)
Tajuk : 3. Reka Cipta
Sub-tajuk : e. Pemilihan reka bentuk
Hasil P/P : Pelajar akan dapat
1.       Menyenaraikan semua bahan diperlukan
2.       Membuat jadual kerja serta mengira kos
Aktiviti : Membuat jadual kerja / mengira kos kerja
ABM : buku teks / lukis jadual kerja
Reflexsi : Pelajar dapat menyenaraikan bahan dan mengira kos dengan betul
Subjek : Pendidikan Moral
Kelas : Tingkatan 2D (2 masa)
Tajuk : 6. Toleransi
Hasil P/P : Pelajar akan dapat ;
1.       Menjelaskan sikap toleransi – hubungan yang baik
2.       Bersikap tolak ansur dan rendah diri
Aktiviti : bincang / latih diri
ABM : gambar, keratan khabar
Reflexsi :


Hari : Selasa (28.2.2012)
Subjek : KHB (SPT)
Kelas : Tingkatan 3A,3B,3C (2 masa)
Tajuk : 3. Reka Cipta
Sub-tajuk : e. Pemilihan reka bentuk
Hasil P/P : Pelajar akan dapat
1.       Menyenaraikan semua bahan diperlukan
2.       Membuat jadual kerja serta mengira kos
Aktiviti : Membuat jadual kerja / mengira kos kerja
ABM : buku teks / lukis jadual kerja
Reflexsi :


Hari : Rabu (29.2.2012)
Subjek : KHB (SPT)
Kelas : Tingkatan 3A,3B,3C,3J (2 masa)
Tajuk : 3. Reka Cipta
Sub-tajuk : e. Pemilihan reka bentuk
Hasil P/P : Pelajar akan dapat
1.       Menyenaraikan semua bahan diperlukan
2.       Membuat jadual kerja serta mengira kos
Aktiviti : Membuat jadual kerja / mengira kos kerja
ABM : buku teks / lukis jadual kerja
Reflexsi : Pelajar dapat menyenaraikan bahan dan mengira kos dengan betul
Subjek : Pendidikan Moral
Kelas : Tingkatan 2G,2H  (2 masa)
Tajuk : 6. Toleransi
Hasil P/P : Pelajar akan dapat ;
1.       Menjelaskan sikap toleransi – hubungan yang baik
2.       Bersikap tolak ansur dan rendah diri
Aktiviti : bincang / latih diri
ABM : gambar, keratan khabar
Reflexsi :



Hari : Khamis (1.3.2012)
Subjek : KHB (SPT)
Kelas : Tingkatan 3L,3M (2 masa)
Tajuk : 3. Reka Cipta
Sub-tajuk : e. Pemilihan reka bentuk
Hasil P/P : Pelajar akan dapat
1.       Menyenaraikan semua bahan diperlukan
2.       Membuat jadual kerja serta mengira kos
Aktiviti : Membuat jadual kerja / mengira kos kerja
ABM : buku teks / lukis jadual kerja
Reflexsi : Pelajar dapat menyenaraikan bahan dan mengira kos dengan betul
Subjek : Pendidikan Moral
Kelas : Tingkatan 2D (2 masa)
Tajuk : 6. Toleransi
Hasil P/P : Pelajar akan dapat ;
1.       Menjelaskan sikap toleransi – hubungan yang baik
2.       Bersikap tolak ansur dan rendah diri
Aktiviti : bincang / latih diri
ABM : gambar, keratan khabar
Reflexsi :


Hari : Jumaat (2.3.2012)
Subjek : KHB (SPT)
Kelas : Tingkatan 3J (2 masa)
Tajuk : 3. Reka Cipta              
Sub-tajuk : e. Pemilihan reka bentuk
Hasil P/P : Pelajar akan dapat
1.       Menyenaraikan semua bahan diperlukan
2.       Membuat jadual kerja serta mengira kos
Aktiviti : Membuat jadual kerja / mengira kos kerja
ABM : buku teks / lukis jadual kerja
Reflexsi : Pelajar dapat menyenaraikan bahan dan mengira kos dengan betul
Subjek : Pendidikan Moral
Kelas : Tingkatan 2D (2 masa)
Tajuk : 6. Toleransi
Hasil P/P : Pelajar akan dapat ;
1.       Menjelaskan sikap toleransi – hubungan yang baik
2.       Bersikap tolak ansur dan rendah diri
Aktiviti : bincang / latih diri
ABM : gambar, keratan khabar
Reflexsi :

Hari : Sabtu (3.3.2012) ~ Sekolah Ganti Cuti pada Jumaat ( 27.1.2012)
Subjek : KHB (SPT)
Kelas : Tingkatan 3J (2 masa)
Tajuk : 3. Reka Cipta              
Sub-tajuk : e. Pemilihan reka bentuk
Hasil P/P : Pelajar akan dapat
3.       Menyenaraikan semua bahan diperlukan
4.       Membuat jadual kerja serta mengira kos
Aktiviti : Membuat jadual kerja / mengira kos kerja
ABM : buku teks / lukis jadual kerja
Reflexsi : Pelajar dapat menyenaraikan bahan dan mengira kos dengan betul
Subjek : Pendidikan Moral
Kelas : Tingkatan 2D (2 masa)
Tajuk : 6. Toleransi
Hasil P/P : Pelajar akan dapat ;
3.       Menjelaskan sikap toleransi – hubungan yang baik
4.       Bersikap tolak ansur dan rendah diri
Aktiviti : bincang / latih diri
ABM : gambar, keratan khabar
Reflexsi :



No comments:

Post a Comment