Minggu 3 (16-20.1.2012)
Hari : Isnin (16.1.2012)
Subjek : KHB (SP)
Kelas : Tingkatan 3L dan Tingkatan 3M (2 masa)
Tajuk : 1. Tempat Kediaman
Sub-tajuk : a. Ruang tempat kediaman
b. Keselesaan tempat kediaman
Hasil P/P : Pelajar akan dapat ;
1. Menamakan dan menyatakan jenis dan fungsi tempat kediaman
2. Menyenaraikan cirri-ciri keselesaan tempat kediaman
Aktiviti : Perbincangan / salin nota
ABM : gambar tunggal
Reflexsi : Pelajar dapat menyatakan jenis dan fungsi ruang tempat kediaman
Subjek : Pendidikan Moral
Kelas : Tingkatan 2D (2 masa)
Tajuk : 1. Kepercayaan Kepada Tuhan
Hasil P/P : Pelajar akan dapat ;
1. Menjelaskan kepentingan / keperluan beragama
2. Mengamalkan ajaran agama sebagai panduan hidup
Aktiviti : Perbincangan /Bercerita
ABM : gambar / keratan akhbar
Reflexsi : Pelajar dapat menyatakan kepentingan beragama
Hari : Selasa (17.1.2012)
Subjek : KHB (SP)
Kelas : Tingkatan 3A,3B,3C (2 masa)
Tajuk : 1. Tempat Kediaman
Sub-tajuk : a. Ruang tempat kediaman
b. Keselesaan tempat kediaman
Hasil P/P : Pelajar akan dapat ;
1. Menamakan dan menyatakan jenis dan fungsi tempat kediaman
2. Menyenaraikan cirri-ciri keselesaan tempat kediaman
Aktiviti : Perbincangan / salin nota
ABM : gambar tunggal
Reflexsi : Pelajar dapat menyatakan jenis dan fungsi ruang tempat kediaman
Hari : Rabu ( 18.1.2012)
Subjek : KHB (SP)
Kelas : Tingkatan 3A,3B,3C,3J (2 masa)
Tajuk : 1. Tempat Kediaman
Sub-tajuk : a. Ruang tempat kediaman
b. Keselesaan tempat kediaman
Hasil P/P : Pelajar akan dapat ;
1. Menamakan dan menyatakan jenis dan fungsi tempat kediaman
2. Menyenaraikan cirri-ciri keselesaan tempat kediaman
Aktiviti : Perbincangan / salin nota
ABM : gambar tunggal
Reflexsi : Pelajar dapat menyatakan jenis dan fungsi ruang tempat kediaman
Subjek : Pendidikan Moral
Kelas : Tingkatan 2G dan 2H (2 masa)
Tajuk : 1. Kepercayaan Kepada Tuhan
Hasil P/P : Pelajar akan dapat ;
1. Menjelaskan kepentingan / keperluan beragama
2. Mengamalkan ajaran agama sebagai panduan hidup
Aktiviti : Perbincangan /Bercerita
ABM : gambar / keratan akhbar
Reflexsi : Pelajar dapat menyatakan kepentingan beragama
Hari : Khamis (19.1.2012)
Subjek : KHB (SP)
Kelas : Tingkatan 3L,3M (2 masa)
Tajuk : 1. Tempat Kediaman
Sub-tajuk : a. Ruang tempat kediaman
b. Keselesaan tempat kediaman
Hasil P/P : Pelajar akan dapat ;
1. Menamakan dan menyatakan jenis dan fungsi tempat kediaman
2. Menyenaraikan cirri-ciri keselesaan tempat kediaman
Aktiviti : Perbincangan / salin nota
ABM : gambar tunggal
Reflexsi : Pelajar dapat menyatakan jenis dan fungsi ruang tempat kediaman
Subjek : Pendidikan Moral
Kelas : Tingkatan 2D (2 masa)
Tajuk : 1. Kepercayaan Kepada Tuhan
Hasil P/P : Pelajar akan dapat ;
1. Menjelaskan kepentingan / keperluan beragama
2. Mengamalkan ajaran agama sebagai panduan hidup
Aktiviti : Perbincangan /Bercerita
ABM : gambar / keratan akhbar
Reflexsi : Pelajar dapat menyatakan kepentingan beragama
Hari : Jumaat (20.1.2012)
Subjek : KHB (SP)
Kelas : Tingkatan 3J (2 masa)
Tajuk : 1. Tempat Kediaman
Sub-tajuk : a. Ruang tempat kediaman
b. Keselesaan tempat kediaman
Hasil P/P : Pelajar akan dapat ;
1. Menamakan dan menyatakan jenis dan fungsi tempat kediaman
2. Menyenaraikan cirri-ciri keselesaan tempat kediaman
Aktiviti : Perbincangan / salin nota
ABM : gambar tunggal
Reflexsi : Pelajar dapat menyatakan jenis dan fungsi ruang tempat kediaman
Subjek : Pendidikan Moral
Kelas : Tingkatan 2G,2H (2 masa)
Tajuk : 1. Kepercayaan Kepada Tuhan
Hasil P/P : Pelajar akan dapat ;
1. Menjelaskan kepentingan / keperluan beragama
2. Mengamalkan ajaran agama sebagai panduan hidup
Aktiviti : Perbincangan /Bercerita
ABM : gambar / keratan akhbar
Reflexsi : Pelajar dapat menyatakan kepentingan beragama
No comments:
Post a Comment