Minggu 9 : ( 28 . 2 . 2011 – 06 . 3 . 2011 )
Hari : Isnin ( 28 . 2 . 2011 )
Subjek : KHB (SPT )
Kelas : Ting. 2M, 2N ( 2 masa )
Tajuk 3 : Ternakan Ikan Air Tawar
Sub.tajuk : d : penyediaan kolam atau tangki
- Faktor- faktor memilih tapak kolam
- Ciri-ciri air yang baik
- Mengapur kolam
Hasil P/P : pelajar akan dapat :
1. Menyatakan faktor-faktor yang penting apabila memilih tapak kolam.
2. Menyatakan ciri-ciri air kolam yang baik/kerja-kerja mengapur kolam
Aktiviti : amali di bengkel – kolam konkrit
- Membersih tangki konkrit
ABM : kapur, tangki kolam konkrit
Reflexsi : Pelajar akan dapat menyatakan 5 faktor pemilihan tapak kolam yang baik.
Minggu 9 : ( 28 . 2 . 2011 – 06 . 3 . 2011 )
Hari : Selasa ( 1 . 3 . 2011 )
Subjek : KHB (SPT )
Kelas : Ting. 2ABC, 2J, 2L ( 2 masa )
Tajuk 3 : Ternakan Ikan Air Tawar
Sub.tajuk : d : penyediaan kolam atau tangki
- Faktor- faktor memilih tapak kolam
- Ciri-ciri air yang baik
- Mengapur kolam
Hasil P/P : pelajar akan dapat :
1 Menyatakan faktor-faktor yang penting apabila memilih tapak kolam.
2 Menyatakan ciri-ciri air kolam yang baik/kerja-kerja mengapur kolam
Aktiviti : amali di bengkel – kolam konkrit
- Membersih tangki konkrit
ABM : kapur, tangki kolam konkrit
Reflexsi : Pelajar akan dapat menyatakan 5 faktor pemilihan tapak kolam yang baik.
Minggu 9 : ( 28 . 2 . 2011 – 06 . 3 . 2011 )
Hari : Rabu ( 2 . 3 . 2011 )
Subjek : KHB (SPT )
Kelas : Ting. 2M ( 2 masa )
Tajuk 3 : Ternakan Ikan Air Tawar
Sub.tajuk : d : penyediaan kolam atau tangki
- Faktor- faktor memilih tapak kolam
- Ciri-ciri air yang baik
- Mengapur kolam
Hasil P/P : pelajar akan dapat :
1 Menyatakan faktor-faktor yang penting apabila memilih tapak kolam.
2 Menyatakan ciri-ciri air kolam yang baik/kerja-kerja mengapur kolam
Aktiviti : amali di bengkel – kolam konkrit
- Membersih tangki konkrit
ABM : kapur, tangki kolam konkrit
Reflexsi : Pelajar akan dapat menyatakan 5 faktor pemilihan tapak kolam yang baik.
Minggu 9 : ( 28 . 2 . 2011 – 06 . 3 2011 )
Hari : Rabu ( 2 . 3 . 2011 )
Subjek : Pend. Moral
Kelas : Ting. 1F ( 2 masa )
Tajuk : 7 : Berdikari
Hasil P/P : pelajar akan dapat :
1. Memahami konsep berdikari untuk membina keyakinan diri.
2. Melakukan tugas tanpa bergantung kepada orang lain.
Aktiviti : Soal jawab dalam kelas
- Berbincang, bercerita
ABM : keratan akhbar, gambar, buku teks
Reflexsi : pelajar dapat memahami konsep berdikari serta melatih diri untuk berdikari.
Minggu 9 : ( 28 . 2 . 2011 – 06 . 3 . 2011 )
Hari : Khamis ( 3 . 3 . 2011 )
Subjek : KHB (SPT )
Kelas : Ting. 2J, 2N, 2L ( 2 masa )
Tajuk 3 : Ternakan Ikan Air Tawar
Sub.tajuk : d : penyediaan kolam atau tangki
- Faktor- faktor memilih tapak kolam
- Ciri-ciri air yang baik
- Mengapur kolam
Hasil P/P : pelajar akan dapat :
1. Menyatakan faktor-faktor yang penting apabila memilih tapak kolam.
2. Menyatakan ciri-ciri air kolam yang baik/kerja-kerja mengapur kolam
Aktiviti : amali di bengkel – kolam konkrit
- Membersih tangki konkrit
ABM : kapur, tangki kolam konkrit
Reflexsi : Pelajar akan dapat menyatakan 5 faktor pemilihan tapak kolam yang baik.
Minggu 9 : ( 28 . 2 . 2011 – 06 . 3 . 2011 )
Hari : Jumaat ( 4 . 3 . 2011 )
Subjek : KHB (SPT )
Kelas : Ting. 2ABC ( 2 masa )
Tajuk 3 : Ternakan Ikan Air Tawar
Sub.tajuk : d : penyediaan kolam atau tangki
- Faktor- faktor memilih tapak kolam
- Ciri-ciri air yang baik
- Mengapur kolam
Hasil P/P : pelajar akan dapat :
1. Menyatakan faktor-faktor yang penting apabila memilih tapak kolam.
2. Menyatakan ciri-ciri air kolam yang baik/kerja-kerja mengapur kolam
Aktiviti : amali di bengkel – kolam konkrit
- Membersih tangki konkrit
ABM : kapur, tangki kolam konkrit
Reflexsi : Pelajar akan dapat menyatakan 5 faktor pemilihan tapak kolam yang baik.
Minggu 9 : ( 28 . 2 . 2011 – 06 . 3 2011 )
Hari : Jumaat ( 4 . 3 . 2011 )
Subjek : Pend. Moral
Kelas : Ting. 1F ( 2 masa )
Tajuk : 7 : Berdikari
Hasil P/P : pelajar akan dapat :
3. Memahami konsep berdikari untuk membina keyakinan diri.
4. Melakukan tugas tanpa bergantung kepada orang lain.
Aktiviti : Soal jawab dalam kelas
- Berbincang, bercerita
ABM : keratan akhbar, gambar, buku teks
Reflexsi : pelajar dapat memahami konsep berdikari serta melatih diri untuk berdikari.
Bosssku
ReplyDelete