Friday, January 28, 2011

RPH WEEK 4 Sem 1 2011

Minggu 4 : ( 24-28 . 1 . 2011 )
Hari : Isnin ( 24 . 1 . 2011 )
Subjek : KHB(SPT)
Kelas : Ting. 2M, 2L, 2J ( 2 masa )
Tajuk : 2 : ( Haiwan kesayangan )
Sub.tajuk :  c. kumpulan haiwan kesayangan
                     d. kriteria/ sifat pemilik haiwan yang baik.
                     e. sistem perumahan/ sangkar haiwan.
 Hasil P/P : Pelajar akan dapat :
1.       Menamakan jenis/ kumpulan haiwan.
2.       Mengenalpasti sifat pemilik yang baik.
3.       Mengenalpasti sistem / sangkar haiwan yang baik.
Aktiviti : Kerja membersih sangkar haiwan ( kura-kura )
ABM : Sangkar haiwan, kura-kura
Reflexsi : Pelajar akan dapat mengenali kumpulan haiwan dan sistem perumahan/ sangkar yang baik.


Hari : Selasa ( 25 . 1 . 2011 )
Subjek : KHB(SPT)
Kelas : Ting. 2ABC, 2N ( 2 masa )
Tajuk : 2 : ( Haiwan kesayangan )
Sub.tajuk :  c. kumpulan haiwan kesayangan
                     d. kriteria/ sifat pemilik haiwan yang baik.
                     e. sistem perumahan/ sangkar haiwan.
 Hasil P/P : Pelajar akan dapat :
1.       Menamakan jenis/ kumpulan haiwan.
2.       Mengenalpasti sifat pemilik yang baik.
3.       Mengenalpasti sistem / sangkar haiwan yang baik.
Aktiviti : Kerja membersih sangkar haiwan ( kura-kura )
ABM : Sangkar haiwan, kura-kura
Reflexsi : Pelajar akan dapat mengenali kumpulan haiwan dan sistem perumahan/ sangkar yang baik.


Hari : Rabu ( 26 . 1 . 2011 )
Subjek : KHB(SPT)
Kelas : Ting. 2M, 2L ( 2 masa )
Tajuk : 2 : ( Haiwan kesayangan )
Sub.tajuk :  c. kumpulan haiwan kesayangan
                     d. kriteria/ sifat pemilik haiwan yang baik.
                     e. sistem perumahan/ sangkar haiwan.
 Hasil P/P : Pelajar akan dapat :
1.       Menamakan jenis/ kumpulan haiwan.
2.       Mengenalpasti sifat pemilik yang baik.
3.       Mengenalpasti sistem / sangkar haiwan yang baik.
Aktiviti : Kerja membersih sangkar haiwan ( kura-kura )
ABM : Sangkar haiwan, kura-kura
Reflexsi : Pelajar akan dapat mengenali kumpulan haiwan dan sistem perumahan/ sangkar yang baik.


Hari : Rabu ( 26 . 1 2011 )
Subjek : Pend. Moral
Kelas : Ting. 1F ( 2 masa )
Tajuk : 3 : Harga Diri
Hasil P/P : Pelajar akan dapat :
1.       Menghayati cirri-ciri nilai harga diri.
2.       Menerima dan menghargai keistimewaan serta maruah diri.
Aktiviti : Perbincangan/ bercerita/ soal-jawab.
ABM : Gambar/ majalah/ surat-khabar
Reflexsi : Pelajar dapat menghayati ciri-ciri harga diri serta maruah diri.


Hari : Khamis ( 27 . 1 . 2011 )
Subjek : KHB(SPT)
Kelas : Ting. 2J, 2ABC ( 2 masa )
Tajuk : 2 : ( Haiwan kesayangan )
Sub.tajuk :  c. kumpulan haiwan kesayangan
                     d. kriteria/ sifat pemilik haiwan yang baik.
                     e. sistem perumahan/ sangkar haiwan.
 Hasil P/P : Pelajar akan dapat :
1.       Menamakan jenis/ kumpulan haiwan.
2.       Mengenalpasti sifat pemilik yang baik.
3.       Mengenalpasti sistem / sangkar haiwan yang baik.
Aktiviti : Kerja membersih sangkar haiwan ( kura-kura )
ABM : Sangkar haiwan, kura-kura
Reflexsi : Pelajar akan dapat mengenali kumpulan haiwan dan sistem perumahan/ sangkar yang baik.


Hari : Jumaat ( 28 . 1 . 2011 )
Subjek : KHB(SPT)
Kelas : Ting. 2N ( 2 masa )
Tajuk : 2 : ( Haiwan kesayangan )
Sub.tajuk :  c. kumpulan haiwan kesayangan
                     d. kriteria/ sifat pemilik haiwan yang baik.
                     e. sistem perumahan/ sangkar haiwan.
 Hasil P/P : Pelajar akan dapat :
4.       Menamakan jenis/ kumpulan haiwan.
5.       Mengenalpasti sifat pemilik yang baik.
6.       Mengenalpasti sistem / sangkar haiwan yang baik.
Aktiviti : Kerja membersih sangkar haiwan ( kura-kura )
ABM : Sangkar haiwan, kura-kura
Reflexsi : Pelajar akan dapat mengenali kumpulan haiwan dan sistem perumahan/ sangkar yang baik.

Hari : Jumaat ( 28 . 1 2011 )
Subjek : Pend. Moral
Kelas : Ting. 1F ( 2 masa )
Tajuk : 3 : Harga Diri
Hasil P/P : Pelajar akan dapat :
3.       Menghayati cirri-ciri nilai harga diri.
4.       Menerima dan menghargai keistimewaan serta maruah diri.
Aktiviti : Perbincangan/ bercerita/ soal-jawab.
ABM : Gambar/ majalah/ surat-khabar
Reflexsi : Pelajar dapat menghayati ciri-ciri harga diri serta maruah diri.

No comments:

Post a Comment